• Dziecko
  • Aktualna sytuacja
  • Czas
  • Postęp
  • Edukacja
  • 6 lub więcej miesięcy
  • Mały postęp
  • Spróbowaliśmy wszystkich dostępnych rozwiązań
  • Nie
  • Zasoby na poziomie rodziców

Zasoby na poziomie rodziców

Warto w delikatny sposób dopytać rodziców jakimi dysponują zasobami emocjonalnymi (ich samopoczucie psychiczne i stan zdrowia), materialnymi (mozliwość zakupu podręczników, wyjazdów na wycieczki, prywatne wsparcie psychologiczne, opieka zdrowotna), osobowymi (mozliwość wspólnego odrabiania zajęć z dziećmi, możliwośc zaprowadzenia dziecka na zajęcia dodatkowe, inne osoby do opieki itp.) i informacyjnymi (informacje o mozliwych formach wsparcia finansowego, edukacyjnego, zdrowotnego itp.). Od wsparcia, jakie dziecko otrzymuje w domu w dużej mierze zależy jego funkcjonowanie w szkole.